Friday, August 26

Pemenang Hot Cat Merdeka Contest by Catszone!


Maka, berakhirnye contest Catszone malam tadi tepat jam 12 malam. So, kalau korang baca ni, mesti korang tanye kan siape yg menang? Ehem..ehem...bukan nak bangge diri, tapi Alhamdulillah, kuceng kesayangan aku menang! berkat usaha aku berhempas pulas cari undi, mesej segala orang, exchange votes dengan manusia2 yg aku tak kenal, macam-macam ragam aku jumpa, membuahkan hasil la jugak. So, hadiahnye penganjur iaitu Catszone akan post nanti. misteri, aku sindiri pun taktau hadiahnye ape, kena tanya Catszone la yer.
Catszone ni jual barang2 kucing, rantai bentuk kucing (ade rantai kucing titanium cantek sangat2! : untuk tuan kuceng), cat carrier, baju-baju kucing macam-macam fesyen. Aku join pun niat saje-saje, alang-alang aku 24 jam menghadap lappy ni, bukak facebook, cari la keje lain. nak buat keje part time : jangan harap!. mula-mula aku join ni sebab aku nampak orang post pasal kucing dia masuk pertandingan ni. "maaf la ye kalau saya potong line saudari"

ni adalah gambar pemenang dengan tuannya. *muke kucing aku memang bangge sikit*
snap gambar ni malam tadi. sebab Catszone nak bukti kucing ini adelah original =)
ade jugak gambar aku dengan Kristal before ni, tapi gambar aku tak pakai tudung la pulak. sO , kena la snap gambar baru. berhempas pulas aku paksa dia bergambar. susah sangat-sangat. ni pun nasib je. tapi gambar aku la pulak yg huduh sikit. tak kesah la, janji Kristal punya gambar chumel sangat. kebetulan malam tadi Kristal lepak-lepak kat bilik aku. memang dia yang mintak la maknanya tu =P

Alhamdulillah, aku syukur dengan contest yg telah dimenangi oleh kucing aku ni. sebenarnye ramai lagi kucing2 lain yang join sangat-sangat comel. aku mengaku, banyak lagi yg lagi comel dari Kristal ni. tapi mungkin usaha aku paksa kawan-kawan aku vote, tukar vote dengan orang, ade la hasil dengan usaha aku ni.
Owner Catszone pon mesti sangat pening kalau kena jadi judges untuk pertandingan ni. beratus kucing yang join. even dah last minit pun still ade yang semangat nak join. bagus usaha diorang ni. =) ramai sebenarnye pencinta kucing dalam Malaysia ni.


sekian.Wassalam.



2 comments:

  1. keh3, bangge kaaau:P btw, adiah kena tanya farahin la bila dpt nnt~catszone tetap misteri:P congrates atas usaha anda, rezki die slalu sawan la tu,haha:P

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa