Wednesday, March 9

SteambOat....yummy2!!

Oh ye, malam td aku makan steambOat <-- cmni ke eja dia?
Ahli2 mesyuarat adelah aku selaku unit teknikal, Hanis selaku peranvang majlis, Vg selaku pilOt dan Ifa presiden steamboat.
Gambar? X banyak. sO i will update later.
Memang full la. Ni rase cm nak tuuuutttt ag tp aih x mampu pulak.sO nanty nampaknye aku kne minum greenfit! Oyeaaahh!!
Bayar RM18.00, makan la sampai sawan.
Pilihan tepat : seafood
faktOr : seafood mahal la brader, ko bayar mahal2 utk bnde2 cmtu la.
Ketam, udang, sOtoNg x payah ckp la aku hamek mcm dunia ni nk darurat je esOk.memang kenyang.
Dia bukan setakat steamboat. Tp grill skali, sO gOreng la sume2 tu. In fact bg aku grill lg sedap dr rebus mnde2 tu sume. Kupang, shell ngan ape bnde tah satu ag, kepah maybe, tu pOwn kitOrg angkut banyak2. Act, ni 2nd tyme aku pegi, aku just nak intro kt dOrg pasal tempat nie.promote la katekan. Bnde2 yg aku suke mmg aku akn promot baik nye kt kwn2 aku. 1st tyme aku gi dulu pon mase jamuan kelas. Jamuan? Not really la. We called it makan2 just 4 da ladies.
Oh. Lupe nak state.
Nama tempat (old) : Mama lynns
(new) : Mutiara village.
To all student UTM. Korg mst ade dpt flyers bawah pintu bilik korang kan pasal tempat ni.
Aku nk ckp bukan aku yg sebarkan ye. Aku x rajin sampai mcm tu utk promote.
Pict nnt aku upload kemudian.
So, aku perlu ke ceramah green card petang ni.
Ape tu green card? Utk mereka2 yg akan pergi ke site. Nk tau lebih lanjut? Sile gunekan internet anda utk google. Apelah kegunaan google kalau bukan anda yg memanfaatkannye.
Sekian.wassalam.

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa