Sunday, January 30

buku kata pergi...katil kata mariiii........_**

susana tenang sesangat kat rumah...
memang xde tempat lain yg dapat replace suasana kat rumah...
[melainkan rumah korang kat tengah2 bandar tu agk x same ngan situasi aku]

hujan renyai x berhenti..
katak pon nyanyi2 ade solo yg tekak dia terbaik ..
penat katak keruk sore beliau...
makan nasi lemak sambal tumis ikan bilis fevret aku hasil tangan mak aku..
rasa xnak belajar...

Oh..itu le POINT aku...
rase xnak belajar...
katil kata mari..buku kata pergi....

hujan Oh hujan..
kau memang menggOda iman..
buku aku ni tersadai je kuar dari beg besar...
ntah bile la nak usik...
pastu nanty dah balik U...
"nyesalnye aku x study kat rumah!! dah nak test...banyak ag x study!!! waaa..x paham yg ni..x paham yg tu!!!"
manakala pabila tiba hari itu..segalanya sudah tidak dapat dikawal lagi...

Kuceng aku pOn lesap tah kemana...
makin demOk!!
kne pnggil Kristal DemOk!! ke Itel dEbab!!!
hihihi~ nanty itel bace dia mara lak...

itel saye sangat cumel..saye sayang itel saye...

awak2 semua...
saye sangat kenyang nie..
makan nasi lemak OverdOse...
goreng ikan bilis pulak..
panaskan nasi lemak ngan sambal tumis ikan bilis pagi tadi..
mak ngan ayah pulak gi kenduri kawen kat Felda Nitar, Mersing..
sambil makan nasi lemak sambil suap ikan bilis kat Hurin [ank sedare aku yg kuat becakap]
asek menyendeng je nak kebas ikan bilis aku..aduihh..naseb bek gOreng lebih..mmg dah agk dah..hahahaha~

sekarang On9 pulak??
nyaman2...
indahnye kalau hidup sebahagia begini..
.......................................................

sO..Ok...
rehat tyme.. =)

taTa~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa