Friday, November 5

Diari perjalanan Ain_**

Seriously...
Mengantowk sesangat...
Memang musim2 study week ade pari2 yg tukang tabur serbuk tido ehk???
Dah lame aku x update blog kesayangan nie...before ni sbenanye ade niat...tp asek x jadi je..
Banyak sgt nk citer...cm x ckop page lak kalo nk story sumer...

1st pengalaman aku tyme konvo...
Urghhh..memang terbaik...sgt2 besh...
Paling besh bile part mp3 , pensil, pendrive siap hilang,...
Laha**u mane tah yg curik...mmg aku sumpah le beliau kalau aku tau mmg bebudak konvo yg hamek...
Penat x paya ckp...
Mmg rase da cm cipan yg tak minum air sebulan...sgt2 kesian..
Tp mknn slalu ckOp..mknn sedap2...pastu mkn 5x sehari...
Lemak aku poin membiak dgn cepat la...
Tyme program aku lak (FORUM Perdana ngan Teater) mmg aku da nak meroyan...giler babeng x penah handle program skali dpt program besa lak...ayoyo..nganga ar..pe ag~
Kalo korang tgk muke aku tyme tuh..sumpah korg gelak...tp ramai gak la kesian kt aku...bibir pucat2...mmg sume handle sniri...VIP, jemputan, kejadah..pastu penaja la byk pulak permintaan..kne la jage hati beliau..kalo ikot cm nk marah juge...tp masih mampu sabar..
Mase b4 program tu la penting nye Meniey disisi aku...dia take over jap coz aku ade test...thankz meniey..terbaik r...
Arrghh..tatau cmne nk ckp..penat gila..tp besh nak mampos..dok dalam khemah ade aircond.mkn dlm aircond..skali kuar khemah panas terik..mmg kne keje kat luarkhemah la kn,,xkn nk memerap curik tulang...
Lepas habes prgram2 aku..owh..ade satu program terpakse batal coz xde penyertaan...mmg aku xde mase nk cari penyertaan..agpon bnde tu tau last mnit..spatotnye penaja kate dia yg nk cari kn..skali..adeyhh..haraaaammmm..last2 batal la pertandingan bercerita kanak2...sory la sgt2 ye adik2...
Paling best bile aku naik pentas nyanyi ngan fazli zainal mase slOt penaja..
Ahakz2!! Suara cm tempe x ckop oksigen..mmg lawak gila..sile la dengar...tapi sbab nk capubkan ahli konvo, aku selamber je naik pentas nyanyi dgn suare aku yg mmg org puji sgt2 ni...suke sgt aku ni memalukan diri..
Bile habis je konvo lyfe aku rase sunyi...
Sbb b4 ni pon aku ade rase cm x tenteram..sbb tu aku nk bz kn diri ngan keje...pastu rase la perasaan emO tu dtg balik bile da sunyi..mase join konvo..blaja pon mls sesangat,,xde mase la nk mesej2 sume tu..mmg kalau ade balak, aku syak balak aku da mintak putos da kowt...
Last2 kitorg still kontek each other tp skang da jarang,..masing2 ahli konvo pon dr mcm2 fakulti..lain2 kolej...kdg2 je hang out sesamer..karaoke,mkn2, borak2, lepak2...
Mase konvo, sume mcm adek bradik..dorg sporting sgt..baik...hahaha....bese la kn...
Aku rindu saat2 konvo..aih...sbenanye aku mmg mls blaja pon..sonok bile x blaja tyme konvo...fokus kat keje je...handle mcm2...tolong2 org...
Skarang? Tah la..
Terbaring kat katil sambil taip2 diari konvo..
Aku ade gak bergambar ngan singa...hehe...comel sgt...anak singa tu name Ixora..
Giler ah...sronok dapat jumpe binatang2..hehehe...
Rindu sgt kt kucing aku....
Hari ni x tau nk buat ape..sbb tu la aku menaip...
Perjalanan konvo aku...aku x dpt citer full sbb terlalu best utk dikongsi.. =P
Dan aku pOn dah makin lupe ape yg jadi..sbb terlalu banyak kenangan indah...

1 comment:

  1. tumpang lalu..tettt..
    best la seloteh si tuan empunya blog neh.. =)

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa