Saturday, October 16

Aku dan kesah simple tyme kOnvO_**

sebenarnya aku nak cuba cerikan pasal kOnvO..tapi aku syak mmg xde mase nk cerita semua tu sbb aku belOm ade mOod nak bebel sgt...
tapi..ape2 pOn kOnvO mmg besh....

ye..mase mule2 jOin..ko akan rase mcm nak bunuh diri pOn ade..byk sgt beban dalam pale ni...
aku ase, alat elektronik beban lampau pon xkn tanggung beban berat camtuh....

last2..after program2 aku dah tamat..aku pOn ade satu perasaan lega yg amat2 dlm diri..rase puas (walaupon program ko x jadik sgt)
mmg sgt2 lega...dan rase nak enjoy stret je teros lepas program ko..
yes..mmg aku enjOy...
just dgn care tolong program kwn2 aku lak..
malang nye program dira esoknye aku bgun lambat gila2...
mmg tido mati giler babeng ah...
kesian dira kOt..chesstt.....x gune punye kawan nih....ish3...
sOorie diramOn...

sepanjang prOgram tu...
aku rase bahagia sgt...mslh2 kecik tu biase la kan...
and caye atau x..mase tu..
aku rase x perlukan chenta2 tu sumer pon..
(pelik bile aku yg gatal ni x pk sume tu dah)
serOnOk ade kwn2 je pOn..
aih~
mmg besh...siyes x tipu..
aku x kesah pOn x paya belajar sume ..
biarla hidup aku ngan keje2 cmtu...walaupon penat sgt....
tidO bersepah, x tentu, sakit bdn, demam2 sume...
tp mknn slalunye cukup...
terbaik la unit jamuan...

bagi ahli2 ajk konvo..
ye mmg program tu nmpk berjaya...
sebenarnya pade pandangan student UTM...
konvo kali ni mmg x meriah...
kesian kn..
mmg bole di katakan failed??
aku tatau la nk ckp ape...
tp pade kami ajk2 konvo...kami seronok berkerja sepanjang kOnvO..
walaupOn mase prOgram aku tu ade cm rase nk muntah, pengsan sume tu..
tp tu sebelum and semasa program je....
hakikatnye, lepas tu adelah satu kehidupan yg xde runsing, sedih, putus chenta kejadah lah!!
hahahah!

AKU RINDU SAT KONVO!
AJK2 KONVO MMG SPORTING LAH!!

2 comments:

  1. Bgs...ade gak ko nak buat...hehehe...
    pas nih, leh la ko plan majlis kawen aku lak...hehehehe

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa