Thursday, August 13

CeriTe BuLan 8 -.-"

da lame aku x update blog aku ni..
ntah ape2 r yg aku nk ckp pon..
x tao lah......
aku pon x tao ape gune blog aku ni...
kdg2 cm semak pon de gak....

erm....
cite pe erk aku nk cite...
erm.....
baru2 ni aku de test......
agk bz la blaja...
nme pon da blaja last mnit....
so...
mmg cuak x paya ckp r...
dan jwb exam pon cm ape je..
cm sampah....
naseb2 je r nt....kalo lulus pon da bagos sgt da......

sejak akhir2 ni aku ase nk tukar angin....
kadang2 bile kite rapat ngan seseorang tu.....
kite mudah terase ngan ape yg dia ckp.....
dan kdg2 tu ag sng dia nk sakitkan ati kite...
so.....
ntah la............
aku ase bahagie ngan keadaan skarang ni...
tenang dan selesa...
bebas....
x payah aku nk susah2 pk kn....
kite berkawan ngan org yg nak berkawan ngan kite.....
aku x kesah pon kwn ngan sape2.....
name pon hidup kat U ni kne berdikari.....

kawan ni....
ade kepentingan masing2......
tp bukan jugak nk dipergunakan...
tapi kalau org pergunakan kite...
x salah kite pergunakan org tu balik....
dalam erti kate lain..
tolong menolong...
kn comel sket kalo gune perkataan ni....

kat tempat aku de pesta konvo..
meriah x payah ckp r......
mcm2 de jual....
best la jugak...
sile2 la dtg ke pesta konvo UTM Skudai....

td pon aku pegi pesta konvo aku nmpak satu kejadian ni...
sorg budak kecik kne langgar ngan keta.....
terpelanting gak r....
x tao ape jd ngan dak tu skunk...
doa2 le dia selamat......

n aku de nk ckp...
aku buat research utk girlish boy....
tao ape??
ni tajok utk projek BI kitowg.....
pasal lelaki lembut..
so...
skunk de masalah nk mencari respondant.....
ade sape2 sukerela utk di interview....????
haihhh~
pening2......next week test ag......
sob3x......

kesian kan kat aku.........


Hi5 Emoticon

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa